Dzisiejszy okrągły, 512-ty post to doskonała okazja, żeby pochwalić się nową produkcją… No, może nie do końca nową, ale z pewnością wartą zauważenia :) Chodzi o Taphoo – czyli moją całkiem udaną grę sprzed kilku lat – w wersji na platformę mobilną Android. Styl grafiki został przy okazji trochę zmieniony, a sterowanie jest oczywiście dostosowane do (znacząco innego) interfejsu urządzeń. Z opinii wczesnych testerów wynika na szczęście, że po tym przeniesieniu na mniejsze (ale za to dotykowe i przenośne) ekrany gra wciąż prezentuje się przynajmniej tak samo dobrze ;)
Jeśli więc mamy szczęście posiadać telefon, tablet, netbook, lodówkę lub suszarkę z Androidem, to zachęcam do przyjrzenia się tej produkcji (*). Zwłaszcza że jest ona – podobnie jak wersja pod Windows – całkowicie freeware :)
(*) W przypadku suszarek i lodówek mogą wystąpić problemy z wyświetlaniem grafiki i sterowaniem.
Jak kiedyś stanę się posiadaczem jakiejś suszarki, albo czegoś innego z Androidem, to na pewno pogram :)
Tymczasem gratuluję wytrwałości, ponad pół tysiąca postów na poziomie. I prosiłbym o jakieś fajne arty dla bardziej początkujących adeptów C++ :)
gz 0.5 KiPosta
A czy w aktualizacji można prosić o zaimplementowanie pozycji poziomej i przełączanie między nimi ? ;)
W sumie można, tylko nie bardzo wiem co wtedy zrobić z selektorem etapów (tymi dwoma strzalkami na górze). Pewnie musiałbym go obrócić albo gdzieś przesunąć… No cóż, pomyślę :)
skoro 512 post to mogłeś wyłożyc wykład o liczbe 2^9 na blogu :D
A co jest w niej takiego specjalnego że miałoby wystarczyć na cały wykład? :) Na przykład Wikipedia nie mówi o niej nic jakoś bardzo specjalnego (biorąc pod uwagę zarówno ilość, jak i nietypowość wymienionych tam faktów).
A czy będzie jakiś edytor poziomów, ewentualnie dodawane nowe? Niestety robię już 10 lvl hard i pewnie niedlugo mi sie skończy :/
Oczywiście że będą nowe poziomy, i to pewnie trudniejsze od obecnych :)
Gratuluje. Fajna gra.
Możesz napisać czy użyłeś jakiego gotowego silnika 2d do andorida czy pisałeś coś własnego?
Żadnego silnika nie wykorzystywałem, używałem tylko tego co Android ma w standardzie jeśli chodzi o grafike 2D. Zdecydowanie jest to wystarczające ;)
Xion rzadzisz. Niedługo kupuje Samsung galaxy S II! Bedzie na czym testowac :)