Kolejna konferencja IGK zakończyła się wczoraj tradycyjnym konkursem zespołowego programowania gier Compo. Podobnie jak w zeszłym roku startowało wiele zespołów, w tym także i mój, czyli Rzeźnicy Inc. ;) I podobnie jak zawsze, wszyscy starali się zakodować jak najlepiej wyglądające, najbardziej grywalne, najoryginalniejsze i w ogóle najlepsze gry. Naturalnie nie wszystkim się to udało, ale akurat w przypadku mojej drużyny rezultat był chyba całkiem niezły. W każdym razie zasłużył na drugie miejsce, czyli analogicznie jak w zeszłym roku. Krótko mówiąc: trzymamy poziom :)
W najbliższych dniach postaram się zamieścić na stronie jakąś grywalną wersję naszej pracy.
Gratulacje za zajęcie drugiego miejsca, to raz. A tak poza tym to chciałam się zapytać, co stało sie z serwisem gamedev, bo od dłuższego czasu jest nieaktywny? Fajnie że u ciebie także jest zamieszczony ten magetutorial, bo nie miałabym z czego korzystać – był co prawda zgrywany na kompa, ale moje potyczki z linuxem skończyły się tragicznie..
Warsztat działa ale na innym serwerze i pod inną domeną (http://www.warsztat.gd).
Dzięki wielkie :)