Wczoraj naszła mnie niesamowita ochota, aby napisać tekst. Taki zwyczajny programistyczny artykuł, w którym można poruszyć ciekawe sprawy i nauczyć czegoś czytelników. Podobne natchnienie ostatnio nie zdarza mi się często, więc żal byłoby go nie wykorzystać :)
Efektem jest dość spory tekst traktujący o pisaniu prostego modułu do grafiki 2D z użyciem DirectX – czyli czegoś, czym zajmowałem się kilka tygodni temu. Jak sądzę wyszedł z tego całkiem przejrzysty i przydatny opis, w którym udało mi się też poruszyć kilka różnych tematów z zakresu DXa ze szczególnym uwzględnieniem dynamicznych buforów wierzchołków.
Na pewno się przyda ^^ i będzie co czytać po skończeniu Megatutoriala xD (eh… te ostatnie 80 stron).
Będzie wersja do ściągnięcia? ;]
Eee… a po co? :) Przecież to tylko trochę tekstu, parę kodów i 2 obrazki – nie widzę sensu pakowania w archiwum.
Też prawda ;]